דיוני שומות וליטיגציה

משרדנו דוגל בקיום הידברות עם רשויות המס תוך הגעה להסכמות לשביעות רצון הלקוח. עם זאת, משרדנו הנו בעל ניסיון עשיר בייצוג נישומים בבתי המשפט, לרבות תיקים מורכבים בבית המשפט העליון, והנו בעל התמחות בדיני המס, בסדרי הדין ובכללי המשפט המנהלי הרלוונטיים.

נסיוננו רב השנים מאפשר לנו להתמודד עם תיקים מורכבים בעלי סוגיות חשבונאיות, חישוביות ומשפטיות סבוכות, תוך חתירה לתוצאה המיטיבה עם הלקוח ובהתאם לרצונו.

פרסומים אחרונים בתחום

פסק דין של בית המשפט העליון בירושלים מאפשר להוסיף שנות מס לערעור

בע"א 10088/09 מוחמד דגמין נ' פקיד שומה באר שבע, אשר ניתן ביום 03.10.2010, גילה ביהמ"ש גישה ליברלית ע"י כך שקיבל את בקשת המערער לתיקון כתב הערעור על מנת שזו תכלול השגות גם על קביעות שנות מס נוספות שלא נכללו קודם לכן.

קרא עוד »

הכשר שיפוטי להתעלמות רשויות המס מהלכת סמי או על חוסר שיוויון בישום פסקי הדין

(בעקבות רע"א 997/08 ארביב נ' פקיד שומה מס הכנסה גוש דן) א.      מושכלות יסוד בתורת המשפט אחת ממושכלות היסוד בתורת המשפט היא כי הלכת בית המשפט העליון מחייבת את הכל. כך קובע סעיף 20(א) לחוק יסוד: השפיטה. לצד כלל זה מונח כלל יסוד נוסף – אף הוא מתורת המשפט – לפיו הגשת ערעור כשלעצמה אין

קרא עוד »

חשיבות חוות הדעת הכתובה בדיני המס

רועי גפני, עו"ד בהלכת פרומדיקו (ע"פ 1182/99, ע"פ 1493/99, ע"פ 2606/99, אליהו הורביץ, פרומדיקו בע"מ ואח' נ' מדינת ישראל) קבע בית המשפט העליון כי הסתמכות בתום לב על חוות דעת מקצועית מפי בר סמכה תהווה הגנה מפני חבות פלילית. בפרשת תנובה (ע"פ 845/02 מדינת ישראל נ' תנובה מרכז שיתופי לשיווק תוצרת חקלאית לישראל (טרם פורסם)

קרא עוד »